ちゃんぷるー日記

沖縄関連の情報と体にいいもの、美味しいものを紹介しているサイト「ちゃんぷるー・どっとこむ」店長の日記です。

Friday, May 16, 2008

芸祭

日曜日に夫がゲイ祭行かない?と誘ったので、ゲイの祭典と勘違いした私は行く行く!と二つ返事で行ってみたら、村上隆が仕掛けた芸祭でした・・・完成度にばらつきがありましたが、若い芸術家のパワーに大いに刺激を受けて、楽しかったです。
写真は「うまい棒」で作った仏像のコレクション。何だか癒されました。

When my husband invited me to GEISAI last Sunday, I took it as a gay's festival and replied immediately, "Sure, why not?" Actually, GEISAI was an exhibiti of young artists organized Takashi Murakami. But I had a very good time, inspired by their enthusiusm and creativity. The picture shows Buddas made of umaibou, popular rice snack. They were somehow soothing.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home